28.8.10

Anyto Do?!

Why?!...


But I Can Say A Sorry To You..

开学是恶梦的开始 放假是美丽的开始

就那么几秒钟的眼神 能让她停着吗....?

爱 不是拥有 只要他快乐

If you ever lost someone you truly love
Let me hear you say yeah.

Too much together, or too much apart?
This is one problem of the human heart.
Longing for the day we greet again.
You never know the happiness it brings,
Just to hear a word from you...
Never more to be apart,
Knowing it was long distance we got our start..
破碎的东西 再怎样努力拼湊也无法完整...
夠了..
我受夠了...
我真的受夠了....

要移民火星是为了要离开你.....

所以我选择与你在一起..
对与我的事业.我还是会读.
你的理想与我的理想完全不同.
但是我们都是帮对方趁摇..

我要度过每一分每一秒..
陪你看星星.从那天与你在一起.都是永恒的



making-sweetness

沒有留言:

張貼留言

记得留下大便亚
等待回复^^